Co należy zrobić, aby mieć dostęp do informacji z dziennika elektronicznego?
- Poprawnie wypełnione oświadczenie stanowi podstawę do przydzielenia dostępu do informacji. Oświadczenie należy przekazać osobiście wychowawcy lub sekretarzowi szkoły. Zalogowanie będzie możliwe po wprowadzeniu przez pracownika szkoły adresu poczty elektronicznej podanego w oświadczeniu.
- Na stronie https://uonetplus.vulcan.net.pl/powiatlowicki/ klikamy link Załóż konto. W formularzu na następnej stronie wprowadzamy adres poczty elektronicznej podany w oświadczeniu. Po zaznaczeniu opcji Nie jestem robotem i ewentualnym rozwiązaniu zadania klikamy przycisk Wyślij wiadomość.
- Odbieramy wiadomość elektroniczną od „Rejestr użytkowników” o temacie „Aktywacja konta/przypomnienie hasła”. Jeśli wiadomości nie ma w folderze „Odebrane” prosimy sprawdzić inne foldery (w tym folder SPAM). Wykonujemy instrukcję z wiadomości.
- Po kliknięciu w link przesłany w wiadomości otworzy się formularz, w którym należy wprowadzić nowe hasło.